Kan ik de producten ook ophalen?

U kunt de bestelde producten ophalen bij ons op kantoor. Maak hiervoor wel een afspraak, direct voordat u de bestelling plaatst, dan kunnen wij dit nog aanpassen.

Het bestellen lukt niet via de website, wat moet ik doen?

Bel ons, stuur ons een mail of een whatsapp dan gaan we het oplossen.

I-deal werkt niet?

Bel ons, stuur ons een mail of een whatsapp dan gaan we het oplossen.

Wat als ik niet tevreden ben met de kwaliteit van een bepaald product?

Al onze producten worden uitvoerig getest door gerenommeerde fysiotherapeuten. Mocht het onverhoopt toch niet voldoen aan uw verwachtingspatroon hebben wij een niet goed = geld terug garantie. Hierover kunt u altijd contact met ons opnemen. 

Wat als een product niet in het assortiment zit?

Als er producten zijn die u als fysiotherapeut veel gebruikt maar die niet in ons assortiment zitten, belt u ons. U geeft aan om welk product het gaat en geeft aan dat u deze graag in het Fysio Perfect assortiment zou willen zien. Zodra meerdere fysiotherapeuten aangeven vraag te hebben naar dit product, gaan wij kijken of we dit in ons assortiment kunnen opnemen.

Hebben jullie een visie op de duurzaamheid van jullie producten?

Jazeker. Een sterke zelfs. De twee hoofdmerken die wij leveren (Blue Leopard & Sterkur) hebben een vernieuwende en verhelderende kijk op duurzaamheid. Kijk hiervoor op de pagina’s van de betreffende aanbieders. www.bltape.com en www.sterkur.nl

Ik heb besteld via de website, maar nog steeds niks ontvangen.

Neemt u alstublieft contact met ons op via telefoon, whatsapp of e-mail, dan kunnen wij het voor u oplossen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Uw bestelling wordt normaal gesproken binnen maximaal twee werkdagen afgeleverd.